2013. január 28., hétfő

Graz by Night, SzG3


Nemrég megcsináltam azt Gráccal kapcsolatban, amit Fürstenfelddel, megnéztem télen és éjszaka. Miután a munkaidő még most is belecsúszik az estébe, így mást nem is tehettem, minthogy este néztem meg. Miután a távolság sem nagy (kb. 75 km), bő egy óra alatt ott voltam és miután 8 után érkeztem oda, a parkolási díjjal sem kellett törődni. Elsőként felmentem a Schlossbergre, most már elkészült az óratorony felújítása is. Most kivételesen a Berglift-tel mentem fel, mert szorított az idő. Érdekes, hogy a svájciakkal ellentétben a sikló és a lift is még este 9 után is működött (ki tudja meddig). Igen érdekes a lift megvilágítása ezzel a neon kék színnel. Ami viszont tényleg érdekes, 1 Euro az ára egy útra, ez egy osztráknak nem nagy összeg (még nekem sem). A Schlossberg után bementem a városba is, ami gyönyörűen ki volt világítva. Igazából azt az egyet nem értettem, hogy a két lényeges látnivalójuk, a Városháza és a Kunsthaus (a Barátságos idegen) miért nincs kivilágítva. A Murinsel (Mura sziget) viszont igen, ugyanolyan neon kék szerűséggel, mint a Berglift. Meg lehetett állapítani, hogy Grác télen és este is szép.

Vissza a főoldalra (katalógus)

 a Murinsel
 a Mura partján
 a Mura partján
 a Schlossbergre menő lépcsősor
 a Harangtorony
 a Berglift
 a Schlossberg
 a Schlossbergre vivő sikló gépháza
 az Óratorony
 a Mauzóleum és az alexandriai Szent Katalin templom
 a Főtér
a Városháza
a Franciskánus templom
!
Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése